Google+ KUIDAS TERVENDADA SILMANÄGEMIST NATURAALSEL VIISIL ? - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Wednesday, August 20, 2014

KUIDAS TERVENDADA SILMANÄGEMIST NATURAALSEL VIISIL ?



Minul on silmadega kõik korras, kuigi ma kandsin aastaid prille. Juba pikka aega olen tahtnud oma silmad korda saada, kuid ma ei tahtnud maksta laserkirurgia eest tuhandeid dollareid. Nõnda hakkasin praktiseerima oma silmade nö tervendamist oma enese tahtejõu ja õige toitumisega.

Aluseks on mõistmine, et kõik silmadega seonduv on seotud väliskeskkonnaga. Kõik näos olev stress on seotud tihedalt ka ajuga. Kui näed stressi oma näos - siis esiteks lõõgasta kõik lihased , sule silmad ja mõista et paranemine on protsess, mis võtab aega eriti kui oled stressirohkes keskkonnas.

Sule õrnalt oma silmad ja vaata otse päikesesse (samaaegselt lõdvesta lihased). See aitab paljustki seda toimingut lihtsustada, soojendades rahustava tundega su kogu nägu ja isegi ülejäänud keha .

Samuti on teatud toit, mis on kasulik sinu silmadele – nagu näiteks porgandid, munad ja mandlid (ole kindel, et need on orgaanilised!

Paar päeva tagasi komistasin ma selle video otsa ja olen väga põnevil! Tulemused, mis ma olen saavutanud, on olnud märgatavad, kuid mul ei ole kunagi olnud võimalik seda sõnadesse panna või kirjeldada , kui võimekas ma nüüd olen.

Pärast video vaatamist leidsin ma ennast meeldivalt üllatununa. See mees on seaduspärane arst, kes on kasutanud meetodit mis on pärit  Doktor Bates' ilt100 aastat tagasi , kes koostas silmade tervendamiseks tugeva valemi .
Vaata Videot kus leiad ka strateegiad, et silmad oleksid terved. Kirjuta kommentaari kui soovid, et video ka tõlgitaks . Kui on piisavalt palju tahtjaid siis tuleb ka tõlge !
TÕLKEGA! -
See millest see Doktor siin videos räägib, kuidagi on leidnud sarnase keele /resonantsi ja ma arvan, et kuigi seal on palju rohkem infot siis see kõlab üsna palju sellena mida olen ka mina praktiseerinud. Näiteks ma kirjutasin varem sellest  kui  ärkan hommikul ma lähen välja ja lihtsalt sulen õrnalt silmad ja vaatan otse päikese poole. See mitte ainult ei aita mu silmadel ärgata, vaid kogu mu meel ärkab! Rääkimata sellest, et mu silmad kaotavad sellise ''hommikuse uduse'' täielikult ja minu nägemine tundub samuti paranevat, see on palju parem kui oli siis, kui ma ei teinud seda.

Proovides uut harjutust '' ehk ei kissita enam silmi'' nõuab muidugi praktikat ja see on ka üsna mõistlik! Kui su nägu on kogu aeg on krimpsus siis see takistab pea ja nöo energiat - nii valgust läbi meie silmade kui energiat läbi meie 3. silma või lõhna läbi meie nina.

Ja kui pole enam pinget, siis su aju, silmad, ja näolihaseid kõik saavad  funktsioneerida kerguse ja selgusega. Energia saab voolata sujuvalt ja see on ka arusaadav, et ka su silmad loomulikult paranevad.

Kõigil kel meil prillid, proovigem seda praktikat ja vaadake kas toimib :)
 Jagage oma sõpradele kellel on probleemid silmadega ! Aitäh

ref: thespiritscience
Estonian Anonymous

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: KUIDAS TERVENDADA SILMANÄGEMIST NATURAALSEL VIISIL ? Description: Rating: 5 Reviewed By: Estonian Anonymous
Scroll to Top